Понад два десятиліття Ерве Дюран пропонує відвідувачам можливість подорожувати у часі приблизно на 2000 років, не керуючи машиною часу. Натомість він роздає келихи з вином. Щороку другої неділі вересня Дюран веде «експериментальну археологічну пригоду» на своєму винограднику Mas des Tourelles у нижній частині долини Рони. У співпраці з Французьким національним центром наукових досліджень він перетворює свій урожай на вина зі смаком римських часів, створені відповідно до історичних творів таких авторів, як Пліній Старший та Луцій Модерат Колумелла, відомий авторитет у галузі сільського господарства в Римській імперії.

Навіть під час пандемії відвідувачі приходили (безпечно), щоб спробувати вина, яких немає на полицях у жодному винному магазині. Найбільшу увагу привертає вино Turriculae, яке Дюран робить точно за писаннями Колумелли. Витоптуючи виноград, Дюран та його співробітники наповнюють 2000-річний доліум (велика керамічна посудина для зберігання, яку використовували римляни) суслом. "Вони будуть наповнені до країв, щоб при бродінні вино добре продувалося", - пояснив Колумелла у своїх мемуарах De Re Rustica, наповнених нотатками про сільське господарство.

У винному льоху Tourelles, що відтворює історичне місце, з гончарними печами, дерев'яним важільним пресом та глиняними судинами, вони присипають інгредієнтами, улюбленими римлянами, такими як мелений пажитник та ірис. Потім вони додають дивовижний останній інгредієнт: морську воду, яка надає вину незвичайну та несподівану солоність.

Поливаючи вино морською водою, Дюран слідує великою, хоч і майже забутою виноробною практикою. Перші згадки про нього з'являються в записах про вино Коан, яке виробляється на грецькому острові Кос, відомому своїм поєднанням солодощі та солоності. Близько 160 р. до н. Вона зазначає, що морська вода мала збиратися далеко від берега і в спокійних водах - в умовах, за яких вміст солі був би оптимальним.

Додавання морської води у вино допомогло напій, що швидко псуються, протриматися довше, так само, як сіль використовувалася протягом тисячоліть для консервування м'яса та інших продуктів. Дюран - не єдиний винороб, який бризкає морською водою у свої вінтажні вина. Португальський винороб Дірк Ніпоорт почув про цю практику не з нотаток Плінія, а від традиційного виробника вина з Азорських островів, який використав цю техніку, щоби пляшки витримували довше.

Оскільки Ніпоорт, який виробляє одні з найшанованіших портвейнів у Португалії, хотів зробити свої вина легшими, вирішив спробувати його. "Тим більше, що мінеральність, - каже він, - стала зростаючою тенденцією на винній сцені". На його думку, досвід показав, що солоні ноти можуть дати більш гармонійне, «добре збалансоване», «кругле» вино – незалежно від того, чи ця солоність є результатом змішування з морською водою або від самого винограду. «У пошуках способу виробляти вина, які могли б зберігатися довше, ці стародавні винороби показали нам, що ми можемо надихатися їхніми ідеями щодо створення найкращих вин навіть сьогодні».